Текстоцентричні технології спрямовані на можливості кожного учня. Поєднували технології із власними ілюстраціями з уроку образотворчого мистецтва: дитячі, сучасні реалістичні. Реалізовували зв'язки мови з навчальним змістом природознавства, образотворчого мистецтва, трудового навчання. Вчилися формувати і висловлювати власні думки й переконання, розширювали духовний світогляд маленької дитини - гра "Я скажу своє слово".
Такі заняття створюють можливості для формування літературних і художніх здібностей. У дітей та сама картина життя природи викликає різні враження, почуття, думки. І це чудово!
На протязі 4-х уроків об'єднаних темою "Осінь" вчитель Надія Петрівна створила ситуацію вибору:
- розмірковування;
- моя власна думка;
- у чому моя проблема?
- що я знаю і що я вмію?
- що мені цікаво?
Розуміння поетичного слова, сприймання словесної образності, відчуття настрою твору було реалізовано через:
- умовне відвідування поетичної майстерні;
- гра "Добери слово";
- гра "Складно - нескладно";
- гра "Ловимо риму";
- чи бувають вірші без рими?;
- Проба пера - складання хоку. Хоку - короткий лише в 3 рядки вірш. У ньому немає рими.
Вірш як крапля дощу, в кожному відзеркалюється світ. Познайомилися з найвидатнішими поетами Японії.
Найкраще хоку вийшло у Лук'янченка Антона.
Мацуо Басьо
1644 - 1694
Засохла гілка -
Крука притулок.
Осінній вечір
Сто краєвидів за коротку мить
У запалі
Намалювали хмари.
Перекладач Іван Бондаренко




Немає коментарів:
Дописати коментар