19 листопада 2017 р.

Урок позакласного читання "100 краєвидів за коротку мить" - Поезія. Фото

Кольорові листи пише осінь. Листоноші-вітри їх розносять.



Текстоцентричні технології спрямовані на можливості кожного учня. Поєднували технології із власними ілюстраціями з уроку образотворчого мистецтва: дитячі, сучасні реалістичні. Реалізовували зв'язки мови з навчальним змістом природознавства, образотворчого мистецтва, трудового навчання. Вчилися формувати і висловлювати власні думки й переконання,  розширювали духовний світогляд маленької дитини - гра "Я скажу своє слово".

Такі заняття створюють можливості для формування літературних і художніх здібностей. У дітей та сама картина життя природи викликає різні враження, почуття, думки. І це чудово!
На протязі 4-х уроків об'єднаних темою "Осінь" вчитель Надія Петрівна створила ситуацію вибору:
 - розмірковування;
 - моя власна думка;
 - у чому моя проблема?
 - що я знаю і що я вмію?
 - що мені цікаво?

Розуміння поетичного слова, сприймання словесної образності, відчуття настрою твору було реалізовано через:
 - умовне відвідування поетичної майстерні;
 - гра "Добери слово";
 - гра "Складно - нескладно";
 - гра "Ловимо риму";
 - чи бувають вірші без рими?;
 -  Проба пера - складання хоку. Хоку - короткий лише в 3 рядки вірш. У ньому немає рими.








Вірш як крапля дощу, в кожному відзеркалюється світ. Познайомилися з найвидатнішими поетами Японії.

Найкраще хоку вийшло у Лук'янченка Антона.







Мацуо Басьо
 1644 - 1694

Засохла гілка - 
Крука притулок.
Осінній вечір

Сто краєвидів за коротку мить
У запалі
Намалювали хмари.

Перекладач Іван Бондаренко





Немає коментарів:

Дописати коментар